Vaddå trött......

Så kul vi hade igår på klassträffen... vi var ca 40 stycken  från vår skola som gick ut 1982.
Det var god mat.... mycket dans... mycket snack och mycket skratt.



Mia och jag redo att ge oss iväg till klassträffen



Mia och jag....

Så kul och träffa människor man inte träffat på många år.... många är sig lika men vissa visste man knappt vilka det var..... själv fick jag höra att jag har blivit så lång....:) var ju rätt liten i skolan

När vi var tvungna att sluta kl ett drog vi och ett gäng på efterfest.... mer snack och skratt
Men det blev väldigt sent... eller tidigt morgon ska jag kanske säga...:) vi kom hem vid sex i morse....:) tog då några fina bilder på vägen hem....














Fina bilder va?....:)

När vi kom hem satte vi oss och tittade på finalen som vi spelat in.... vi kunde snabbspola lite... kul att Eric kom trea.... nu är vi på gång igen...:)
Vi kom i säng först kl åtta.... då var vi ganska så trötta....:)

Tyvärr var ju grannarna ute i sina trädgårdar idag... och jag som har fönstret öppet hade svårt att sova så länge.... låg dock kvar till ett... och Mia kom en stund senare.

Vi har bara tagit det lugnt idag.... kommer bli en tidig kväll med. Mia har åkt hem och Nellie har kommit hit igen.

Blir fortsatt slapp  i soffan nu....:)

Ha en härlig kväll

Kramis

Nu släcker jag ner för ikväll.... är sååå trött så det blir en bok för mig så länge ögonen orkar hålla sig öppna....:)

Natti natti när det är dags

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0