Morsdag firande

Vilken härlig dag det varit..... sol och varmt.... men jag har dock mest varit inne idag.
Tenta på fredag så man har lite att plugga till den.... men pausat en del och då har jag fortsatt grovstäda mitt kök som jag blev klar med idag.... känns så skönt att veta att allt är rent och fräscht. Nästa rum blir vardagsrummet.....

Goa Eva kom förbi en vända idag. Alltid kul och träffa henne... men känns som det blir för sällan just nu.... men vi ses på lördag igen då hon följer med och äter på värdshuset.
Ser fram emot att ha mina närmsta runt mig på lördag



Jocke var snäll och körde till Tyringe med bilen för att min goa pappa skulle se över bilen då den ska besiktigas på onsdag. Min bil är ju inte ny, så man håller ju tummarna att det ska gå vägen....:)

Jocke åt där så jag och Nellie fick äta själva.... grillat blev det.... såklart....:) grillväder ju.....

Sen var det dags för styrelsemöte. Första sen årsmötet, så vi hade en ny med i gänget och två som inte är kvar. Mötet gick bra... har en del projekt på gång.

När mötet var slut gjorde jag ordning tårtan vi skulle ha. Eftersom vi inte kunde fira mors dag igår ville Nellie att vi skulle göra det idag...:) fick en jätte fin blomma av mina goa fina barn.



Visst är den fin? Jag älskar blommor, och det vet dom..:)
Men Nellie gillar blommor nästan ännu mer.... hon frågade om hon inte kunde få blomman....hallå..:)
Hon har alltid gillat blommor... tom när hon bara var ett par år skulle hon ha blommor när hon fyllde år... hur många barn bryr sig om det.....:)

Nu blir det lite slapp.....Nellie shockar mig med att städa sitt rum.... men känner jag henne rätt så är hennes städning inte den jag ber om... utan här stoppar vi undan grejer där det finns plats att gömma det...:)
men jag har sagt att jag inte godkänner det denna gången.....:)

Ha en härlig måndags kväll

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0