Måndag och ny vecka

Måndag och ledig idag.... praktiken slutade förra veckan och nästa kurs börjar först imorgon så man har varit helt ledig.... härligt.... sista kursen på utbilningen så nästa fredag är det examen..... då är man logistiker

I förmiddes åkte jag och Marie till Osbyholm för att köpa lite sommarblommor



Det är inte lätt att välja alltid men det blev lite blandat....:)



Bilen blev ganska full, vi fick ha lite där inne med....:) Det är dock inte bara mitt

Vi åkte sen ner till Boijertz och fikade.... trevligt

Hemma igen har tiden bara sprungit iväg.... har inte hunnit med hälften av det jag tänkt.... men det kommer fler dagar.... har dock fått mina blommor planterade



Ser ju inte mycket ut nu... men vänta till det växt till sig och blommar.....:)

Nellie kom hem med Nelly.... hon ringde på vägen och berätta att de var halvovänner... vad nu det innebär... men de hade tydligen rett ut det innan de kom hit för då var de vänner igen... haha..... dessa tjejer


Idag kom också mitt mobila bredband så nu är det inkopplat..... hoppas det kommer fungera bättre än vad internet gjort tidigare.... ska vara snabbare med men det har jag faktiskt inte märkt av.....

Kalops till middag.... det är mums det....


Jag har sån beslutsångest... ska jag läsa en eller två sommarkurser (distans)
Dags att bestämma sig för jag måste söka CSN snart, men får nog fundera ett par dagar till...:)

Fick ett bra boktips på Fb.... Sarahs nyckel... har faktiskt boken men har inte läst den ännu... så det får bli
nästa bok att läsa.....

Lite slapp i soffan får det nog bli nu

Kramis

Nu stäger jag ner för ikväll och tar med mig boken upp

Natti natti när det är dags

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0