Söndag.....

Söndag och helgen närmar sig slutet.... men det gör inget... är ledig imorgon med....:)

Sov morgon idag med.... skönt.... sen försökte jag få upp Nellie... och det var inte det lättaste.... hade lovat vi skulle köra till Pema utanför Hörby för att köpa kulor.....

Först efter lunch kom vi iväg.....:)

Var tvungen att stanna och fota rapsen som blommar nu....

 

Nellie tycker inte jag är klok som sätter mig och fotar vid sidan av vägen...:) hon skäms nog....men hon har börjat vänja sig vid att jag stannar då och då när jag ser något jag vill fota....



Var länge sedan jag var där.... finns allt möjligt där... till och med grannarna stötte man på...:)



Och tomten hade inte heller packats ner ännu.....



Blev en påse blandat med kulor.....

Sa tilll Nellie häromdagen att hon kan väl göra av med dom hon har... men då sa hon... man ska inte göra sig av med dom.... man ska ju vinna.... haha... jo hon har ju rätt... men jag tycker hon har tillräckligt redan...:)

Vi körde direkt till Melissa där Nellie skulle stanna en stund... jag blev också kvar en stund... snackade med goa
Maire lite, alltid lika trevligt



Melissa och Nellie

Jag åkte hem och började städa i mina köksskåp..... slängde allt jag inte använder... och torkade ur.... skönt... är dock inte riktigt klar, så fortsättning följer...

Sen kom regnet.... och inte lite regn heller... jisses vad det regna... och åska....men det behövs lite regn... är ganska torrt ute nu


Har suttit lite med styrelsearbete med idag..... information från årsmötet och ny dagordning för nästa styrelsemötet vi har om en vecka... har lite på gång vi behöver ta upp

Nu blir det slapp i soffan.... kanske lite hemmagjord jordgubbsglass.....

Önskar er alla en härlig söndagskväll

Kramis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0