Bowling, grillning och solnedgång

Lördag kväll och jag har inte skrivit sedan igår förmiddag....:)

Redovisningen är avklarad.. skönt.... bara vänta på om man ska komplettera något och få besked om man är
godkänd eller inte....

Blev en lugn och skön fredag kväll med film och lite gott.

I morse blev det sovmorgon... skönt.... men jag får lite dåligt samvete när jag ligger lite längre...:)

Upp och käka frukost sen drog jag iväg på loppis i Maglasäte.... sååå mycket folk där var idag... men det har ju också varit kanon väder...



Fyndade lite böcker... det var allt denna gången... men tycker det är kul och gå och titta....

Hemma igen blev det lite trädgårdsarbete..... men hann med en liten stund i solstolen med innan jag
skulle in och fixa mig... har varit kanonväder... varmt och sol... härligt

Visa Nellie vad jag gjorde som barn....



Jocke hjälpte till.....




Efter en stund blev det mer än bara trät som brändes.....stackars myror.....:)

Jag drog sen till Hässleholm för att bowla och grilla med Posten. Vi spelade två och två i fyra serier... men vi tävlade enskilt....  vi fick lite handikapp för många var seriösa spelare... jag kom femma vilket jag är nöjd med även om jag inte spelade så bra idag..... (vi var 16 tror jag)

Sen stack vi till Posten där grillen sattes igång..... gott....
Körde hemåt vid 21 tiden..... och när jag då körde förbi Finjasjön höll solen på att gå ner så jag var ju tvungen att köra inom och fota lite.....



Så vackert....









Visst är det fint? Frös gjorde jag och knott var där... men vad gör man inte när man hittar något fint man vill fota.....:)

Nu blir det slapp i soffan resten av lördagen....

Ha en fortsatt härlig lördag

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0