Det blev en härlig dag.....

Vilken härlig dag det blev idag.....iallafall efter lunch....:)

Körde Nellie till skolan idag.... sen hem.... suttit med mina pp bilder till imorgon då det är dags för redovis ningen.... mitt projekt är också klart och inskickat... så skönt

Har även hunnit med att storstäda i min tvättstuga... det behövdes...:) känner att jag ligger efter med en hel del här hemma som jag behöver ta tag i.....men men det väntar nog på mig...:)

Efter lunch kom solen fram och det blev riktigt härlig ute



Nellie som inte ska vara på fritids mera fick gå dit idag för att få present och fika med dom en sista gång....
hämtade sen hem henne..... hon borde ha cyklat idag jag vet... men jag är för snäll ibland...:)

Gräset växer för fullt igen så det var dags att klippa det igen.....




Växer bra i rabatten med....



Och mina vårblommor blommar för fullt.....



Men det är väl snart dags att sätta lite nya sommarblommor....



Syren busken blommar för fullt.....

Tyvärr blommar dessa också nu......




Flyger runt överallt just nu... och in kommer dom också..:)

Grillen kom igång tidigare för lite kvällsmat.....gott.... ska ju vara lite bättre väder igen så nu kan det
grillas lite igen....

Nu blir det lite slapp... ska kolla lite på min redovisning med ikväll

Önskar er alla en härlig kväll

Kramis

Fick ikväll veta att Nellie gift sig.... hallå....:)


Inte blev man bjuden heller....:)

Visade sig att hon gift sig på MSP....:)

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0