Snyft.... sista dagen

Hej alla vänner..... hoppas allt är bra med er... igår blev det inget skrivet.... men det hände väl inte så mycket heller..:)

Idag var det sista dagen på Posten.... snyft..... trivs så bra där... och har haft så kul. Kommer sakna många av dom... och speciellt Suzzi som jag delat rum med.... vi har haft superkul ihop... men vi ska fortsätta ha kontakt.

Blev klar med mitt projekt arbete med idag... så skönt... nu väntar bara redovisningen i skolan på fredag men det kommer säkert gå kanon.



Imorgon ska jag sitta och förbereda redovisningen och få ordning på power point bilderna.

Jag bjöd på frukost på Posten idag.... de förväntar sig alltid något när man slutar...:) Så lite frallor och lite gott pålägg.



Lämnade ett litet meddelande på skrivbordet till Suzzi som hon ser imorgon bitti... kommer säkert börja böla då vi knappt kunnat prata om att jag ska sluta innan henne utan att hon blivit gråtfärdig....:) gulligt av henne.

På lördag ska de ha bowling och grillfest och har bjudit mig.... vi får se hur det blir...:)

Nu blir det lite slapp innan jag ger mig in i en ny bok....

Önskar er alla en härlig kväll

Kramis

Börjar bli dags att krya ner under täcket... .tar boken med mig





Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0