Utkast: Maj 14, 2011



Städdagen gick bra idag.... var hyfsat med folk så då gick det undan.... själv fick jag i uppdrag att måla linjer på våra gupp...så här fint blev det...:)




När vi var klara med allt som vi tänkt oss blev det grilldags.....



Grillat är alltid gott....:)

Gick sen in för att vila lite och försöka dämpa det onda i min fot..... helt plötsligt hör jag att ytterdörren öppnas... tänker vem katten kan det vara.... in kommer Nellie och Melissa..... Nellie är hos sin pappa i helgen så det var oväntat besök men kul... fick man krama henne lite...:)

Duschat och försöker nu hitta kläder som jag kan ta på mig..... dessa beslut....:)
Mia kommer snart, så hon får nog hjälpa mig...:)

Har tagit beslutet att vara nykter ikväll och köra då jag behöver ta smärtstillande mot min onda fot annars är risken att jag får sitta stilla hela kvällen..... hur kul är det?... men jag har inga problem att vara nykter... har lika kul ändå.....




Önskar er alla en härlig lördag eftermmiddag/kväll

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0