Söndag... mors dag

Söndag och det blev en lååång sovmorgon... härligt.
Hade tänkte åka iväg med kameran och fota lite... men solen ville inte visa sig mer än då och då så det får vänta.... istället fortsatte jag städa mitt kök. Ugnen åkte fram och skafferiet fick sig en omgång....

La mig i soffan och läste lite innan jag åkte iväg och jobba kl 15. Idag var det som personlig assistent. Kul för det var ett tag sedan jag var där, men ska vara där en del igen i sommar.
Vi satt och tittade på Skilda världar i flera timmar......:)


mc9082.com

Var länge sen man såg det.... men följde det då det gick på 90 talet

När jag kom hem ikväll hade Nellie kommit hem... härligt... visade henne jeansshortsen jag hade köpt till henne.... men nej de dög inte... för långa.......



Hallå... är ju skitsnygga.....
Men jag får väl lämna tillbaka dom.... går inte att köpa till hene om inte hon är med...:)

Mors dag idag, men eftersom Nellie kom hem ikväll och jag jobbade länge så ska vi fira det imorgon med en tårta....
ska bli gott.....

Nu blir det slapp en stund i soffan innan sängen kallar

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0