Skitväder idag

Då började vi en ny kurs idag, arbetsrätt.... väldigt intressant men det är mycket info på kort tid som ska in och fastna....:) Är ju bara en två veckors kurs.... men det ska nog gå bra denna gången med.
Tyvärr missar jag nästa föreläsning då de ändrade dagar och jag hade tackat ja till jobb.....

Efter skolan åkte jag bort till Posten för att lämna mitt projekt och även hälsa på härliga Suzi. Saknar att sitta där i samma rum och jobba.... vi hade så kul ihop

Idag har det varit kallt.....blött.... blåsigt.... usch... höstkänsla.... gillar vi inte alls



Men efter regn kommer solsken.... så det tror vi på


När jag körde hem från stan lyssna jag på Ladygagas nya skiva..... flera kanonlåtar.... kommer snurra runt i min cd ett tag i bilen...:)
På vägen hem kom jag också på att jag hade tid hos frissan... så det var bara hem och vända.



Så nu är man fin igen.....

Hade tänkt klippa gräset idag men eftersom det regnat så får jag vänta......lite skönt att slippa
det är det ju dock.... haha



Ja vi får se hur det blir imorgon... tycker ju inte om när gräset blir för högt... ska se snyggt ut hela tiden...:)

Nu ska jag läsa lite i vår arbetsrättsbok... jobbar hela helgen så jag får börja plugga till tentan redan nu.

Ha en skön kväll mina vänner



 Har nästan bestämt mig om sommarkurserna ...:)

Nu går jag en vånging upp och lägger mig och läser

Natti natti när det är dags

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0