Shoppingdag

Idag har jag varit ledig.... skönt... men hela förmiddagen satt jag och pluggade.... ja faktiskt ett par timmar över lunch med.... har nästan läst ut hela boken Arbetsrätt och gjort lite anteckningar.

Nellie har haft temadag idag då de gick ner till Ringsjön med håvar. De har också fått dissekera en fisk vilket Nellie inte alls gillade... hon fick ut och spy....:) och sa har hon hört att de ska skära i ett koöga en annan gång... stackars Nellie.... det är inte lätt att gå i skolan alltid..:)




Så fort Nellie slutade idag hämtade jag henne och så åkte vi vidare till Nova Lund för lite shopping.... och Nellie hon har shoppat loss ordentligt idag...:) som vanligt hittade inte jag mycket.... får nog åka själv en dag om jag ska kunna hitta något.... vill ju ha något nytt till nästa helg.



Ett par av Nellies tre nya skor... skitsnygga... synd vi inte har samma storlek...:)




Blev ett par till mig iallafall...:)




Linne och jacka...visst är det snyggt... hon ville inte vara med på bilden själv...:)
Bara lite av det som shoppades idag.....

Nu är vi båda trötta i fötterna... och jag har sååå ont i min häl... måste snart ringa läkaren....
blir inte precis bättre....

Nu går Nellie mannekäng för mig och visar upp allt hon köpt....:)

Ha en härlig kväll

Kramis

Slappat lite i soffan men nu blir det upp till sängen och läsa en stund....

Natti natti när det är dags

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0