Redovisningsdagen.......

Fredag och helg igen.... härligt... men först ska redovisningen klaras av...ska bli skönt när man kan släppa det..man har ju jobbat med det några veckor nu.....
Tyvärr ska min grupp vara sist så jag ska in till klockan ett och håller sen på några timmar.

Nellie har nattionellt matte prov idag... men tror nog det kommer gå bra det med... hon har lätt för sig i skolan vilket jag är glad för.... hoppas det håller i sig.



Solen skiner gott idag med.... härligt... har ju varit lite halvdant väder ett tag nu så det gillar vi. Har mer att fixa i trädgården med.......

Nu på morgonen har jag hunnit med att städa toaletten här nere.... storstädat... skrubbat väggar och allt... skönt... igår var det tvättstugan som fick sig en omgång.....



Får ge mig på  att titta lite till på redovsiningen innan jag ger mig iväg

Önskar er alla en härlig dag

Krami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0