Lördag och helg

Lördag och helg... inte kul och gå upp när Nellie ligger och sover gott..... men har man bara kommit upp är det lugnt.....
Jobbat några timmar på värdshuset idag... alltid kul. När jag jobbat klart bestämde jag mig för att köra vidare till center syd för att förhoppningsvis hitta en kkänning till lördag.  Nellie blev hämtad av sin pappa idag så jag hade inte bråttom hem. Hade tagit med Nellies skor ifall jag drog vidare... så jag körde inom Lund och bytade storlek innan jag drog vidare
till CS.

Mia jobba så man fick ju gå in där och snacka lite....



Mia och jag.....

Jag sprang rundor och hittade till slut en klänning jag fastnade för inne på Vero Moda. Letade också efter en bikini.... men när man stod där i provrummet i det ljuset... blek och tjock... då var inget snyggt... så det blev ingen idag.... måste dock ha en ny i år.....

Hade kameran med mig idag och hade tänkt fota lite på vägen hem... men då hade det mulnat på... vill gärna ha solen framme när jag fotar... så det blev inga bilder idag...

När jag kom hem var jag tvungen att gå in till min goa granne Birgitta och visa upp min klänning och höra vad hon tyckte....:) sen blev man kvar där ett tag.....:)


Blev Flygande Jakob idag eftersom vi inte fick det igår... hade ju tänkt ha en köttbit och nypotatis idag... .men det får vi ta en annan dag....

Ikväll blir det lugnt.... igen....:) en film tror jag det blir... och lite gott

Önskar er alla en härlig lördagskväll



Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0