Jobbat och suttit i telefonkö

Idag har jag jobbat hela dagen.... då skolan bytade dagar missade jag en föreläsning... men men
Varit på Värdshuset idag... kul.... var ett tag sedan sist.. men ska snart dit igen



Nellie blev hämtad av sin pappa efter skolan för att skjutsa henne till tåget i Eslöv, där hon skulle träffa gänget från "gungbrädan", som skulle vidare till Lund och bowla.
Gungbrädan är något Nellie gick på i höstas, där barn med frånskilda föräldrar träffas. Hon tyckte det var jättekul och idag hade de en återträff.

Efter jobbet började jag ringa Tele 2 direkt... satt i två timmar, sen fick jag köra och hämta Nellie i Eslöv, men sen fortsatte jag igen när jag kom hem igen. Långa köer och de kopplar mig vidare hela tiden... ingen som vill ta hand om mig... utan det har någon annan hand om sa dom hela tiden.... sååå trött på dom.



Fick mobilt bredband i veckan..... jag som inte förstår mig på sånt här känner mig lurad, då det funkade i två dagar sen fick vi den lägsta hastigheten eftersom vi redan använt de vi fick.... hallå..... kommer inte in på vissa sidor.... tar ibland flera minuter om man har tur att komma in på en sida.....funkar inte att ha det så.
Killen som lurade på mig  detta lovade dubbel hastighet och sa inget om att man bara fick använda en viss del.....
Fick iallfall tag på en trevlig kvinna strax innan de slutade och enligt henne trodde hon inte det skulle vara problem att ångra, men får ringa vidare imorgon.
Vi har dock vårt Adsl kvar så vi kan koppla om till det igen.

Min stackars fot mår inget vidare.... ska faktiskt ringa läkaren imorgon... tror dock inte jag får någon tid redan imorgon, men jag måste få den kollad nu....




Önskar er alla en härlig kväll

Kramis


Nu blir det sängen.....borde läsa arbetsrätt men då somnar jag nog så det får bli min vanliga bok...:)

Natti natti när det är dags...

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0