Har jag ont eller har jag jätteont????

Vaknade alldeles för tidigt idag... hade behövt sova ut då det blir en lång dag... men får försöka vila lite i eftermiddag.

Solen skiner härligt... vilket jag är glad för då vi ska ha städdag på gården idag..... hoppas det kommer ut lite mer folk än vanligt för vi har en hel del att fixa.

Jag hade helst sluppit gå ut idag för min fot mår inte alls bra... kommer bli tufft ikväll.... jag som sett fram emot lite dans...:) men det strålar ut i hela foten och upp i benet.. och det blir ju inte bättre och vara igång hela dagen.... men jag vet att det blir så mycket skitsnack om man inte går ut så jag får stoppa i mig lite tabletter istället....



I eftermiddag kommer Mia som är min gamla paralellklasskompis.... så hon ska också med på klassfesten ikväll.... vi tar tåget in och blir hämtade av min goa klasskompis Julie som kör oss ut till Finja Byggdegård. Ska bli super kul att träffa en massa klasskompisar.

Ha nu en härlig dag mina vänner

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0