Fredag kväll... och helg

Då var det fredag kväll igen.... och helg... som ska bli jätte kul och som jag ser fram emot.

Jobbat på med min rapport idag med.... Suzi gick hem efter lunch men jag stannade ett par timmar till. Har tagit hem mitt arbete då jag behöver sitta lite i helgen med det.... när jag nu ska hinna med det....:)

När jag kom hem hade det regnat riktigt ordentligt så idag slipper jag sätta igång vattenspridaren.... men det behövs mer regn... men det får gärna komma på natten och så vill jag ha fint på dagen....:)


Kan man önska sig det?...:)

Precis ätit lite god mat.... köttbit med ugnsbakade potatishalvor..... gott... och rester kvar till Jocke imorgon då jag är på klassträff....

Nu blir det slapp i soffan... lite gott framför mig.... och kanske en film

Önskar er alla en härlig kväll

Kramis

Det blev lite tv och sen en film..... nu blir det strax en trappa upp för att läsa lite och sen in i drömmarnas värld

natti natti när det är dags

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0