Dålig idag

Vilken tuff dag det har varit idag....
La mig ju tidigt igår så jag har sovit länge... men vaknade tyvärr med huvudvärk.... dock inte migrän så jag stoppade i mig en citodon innan jag åkte in till stan.....
Tyvärr blir jag ju lite kass av dom ibland och idag blev jag väldigt kass.... blir skakig... trött.... okoncentrerad  och mår illa.... tyvärr kom också huvudvärken tillbaka med kraft så jag fick ta en till...



 men det skulle jag nog inte gjort för då blev jag skitdålig.... trodde jag skulle spy... så vid halv två packade jag ihop och drog mig hemåt... gick direkt  upp och la mig och låg sen i över tre timmar

Är uppe en vända nu men blir snart sängen igen....MÅSTE må bättre imorgon för jag måste bli klar med mitt projektarbete.... ska ju vara inlämnat på torsdag, så man känner lite panik.

Önskar er alla en härlig kväll

Var rädda om er

kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0