Sista föreläsningen

Idag var det dags för besiktning av min gamla bil..... alltid lika nervöst...men den gick igenom utan någon anmärkning alls.... gissa vem som blev väldigt glad.....:)


Sen var det dags för vår sista föreläsning.... sista.... helt sjukt.....
Vi hade två tjejer från Schenker som gästföreläste på förmiddagen.... väldigt intressant och bra.

Norra Station bjöd oss sen på lunch i glashuset..... helt ok... men där var ett bröd som var bland det godaste jag någon gång ätit.... så jag frågade om jag kunde få receptet..... och det fick jag..... :)


Så nu ska det bakas.....

Vi fortsatte sen med lite grupparbete efter lunch innan vi gick hem från vår sista föreläsning.
Kändes lite konstigt.....

Åkte bort till Posten och hälsade på. Alltid lika kul och komma dit. Suzi är kvar några dagar till innan hon också slutar där... ska försöka hälsa på henne igen nästa vecka..... hon vill gärna det.


Körrde sen hemåt... hämtade upp Nellie sen körde vi till Hörby där hon skulle titta på örhänge. Det är sex veckor sedan hon tog hål i öronen och därför dags att byta ut dom. Hon hittade ett par "fin" örhänge och ett par vardagsörhänge. Hon blev erbjuden att få hjälp där att ta av de hon fick första gången men hon ville inte.


Fin örhängena

Vi gick då bort till Elviras och Camilla för att hämta lite Oriflame grejer en kund till mig ska ha.... men när vi var klara där hade Nellie tänkt om så nu ville hon ha hjälp att byta örhängena.

Jag är väldigt glad att vi fick hjälp för de satt vädligt hårt och den ena gjorde riktigt ont på henne... så först ville hon inte ta den andra, men efter lite övertalning så fick vi bytt den också.




Svarta stjärnor sitter där nu....

Igår blev det inget bloggande för internet strulade hela dagen... var ute och fotade lite....

















Lite blandade bilder tagna runt om i Höör

Nu blir det lite slapp

Ha en härlig kväll

Kramis

Så trött jag är ikväll.... blir nog snart sängen för mig... läsa lite... och sovmorgon imorgon.... inte alls fel.... tyvärr måste jag plugga mycket imorgon... men lite trevligt ska jag ha med....:)

Natti natti när det är dags

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0