Kristihimmelfärsdagen

Då har torsdagen också sprungit iväg.....

Blev lite sovmorgon... skönt... hade lite svårt att somna igår kväll då två grannar hade student fest.... och det var ganska livligt där ifrån.... men det är helt ok när det är något speciellt.

Satt och pluggade lite i förmiddes... samtidgt som jag städade och tvättade....nu är vardagsrummet också grovstädat... gardinerna tvättade.... blommorna duschade.... skönt... övervåningen kvar.....



Till och med Nellie har grovstädat i sitt rum idag..... hon hittade flera grejer hon varit av med....:)

Ikväll har jag klippt gräset.... växer som ogräs nu efter gödningen....:)



Drog sen iväg med grannen till hennes syster som hade plintar jag kunde få..... behöver dom till mitt cykelhus som
jag ska bygga i sommar..... kommer bli såååå fint...:)

Nu blir det lite slapp innan sängen kallar.....

Imorgon examensdag....:)

Ha en fortsatt härlig kväll

Kramis


Kommentarer
Postat av: Sari

uppdatering krävs;o)

2011-08-31 @ 23:14:27
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0